مطالعات فرهنگی و رسانه ایران

این تارنما به آخرین مباحث حوزه مطالعات فرهنگی و رسانه ایران با چشم انداز ارتباطی می پردازد.

مطالعات فرهنگی و رسانه ایران

این تارنما به آخرین مباحث حوزه مطالعات فرهنگی و رسانه ایران با چشم انداز ارتباطی می پردازد.

تصویرگونگی، نمایگی و نمادگرایی

«مطالعات فرهنگی و رسانه ایران»- در این نوشتار به طور خلاصه سه مبحث تصویرگونگی، شمایلی و نمادگرایی را معرفی می کنم.

تصویرگونگی: تلاشی است برای شبیه سازی ویژگی های حسی که از اشیاء دریافت می شود.

نمایگی: نشان دهنده راهبردی برای اشاره به موجودیت اشیاء در موقعیت مکانی و زمانی است.

نمادگرایی: نتیجه قراردادها و توافقات اجتماعی و تاریخی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.