مطالعات فرهنگی و رسانه ایران

این تارنما به آخرین مباحث حوزه مطالعات فرهنگی و رسانه ایران با چشم انداز ارتباطی می پردازد.

مطالعات فرهنگی و رسانه ایران

این تارنما به آخرین مباحث حوزه مطالعات فرهنگی و رسانه ایران با چشم انداز ارتباطی می پردازد.

خرید پنجره ای یا Window Shopping چیست؟

«مطالعات فرهنگی و رسانه ایران»- امروز بیشتر مردم فقط برای خرید به فروشگاه ها و مال ها نمی روند، بلکه اهداف ثانویه ای را دنبال می کنند.

برخی از آنها برای چک کردن قیمت ها به فروشگاه ها می روند و بیشتر دوست دارند که چانه بزنند. برخی نیز برای تماشا به مکان های فروش می روند.

در واقع امروزه فروشگاه ها بیشتر به مکانی تفریحی تبدیل شده است که مردم برای تماشای چیزهایی که دوست داشتنی هستند و از طریق تبلیغات برایشان مطرح شده است، به فروشگاه ها می روند.

به این نوع گردش در فروشگاه ها خرید پنجره ای یا Window Shopping می گویند.

اگر معادل فارسی بهتری برای این واژه پیدا کردید، لطفا با ما در میان بگذارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.