درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

 
 
 
 
 
 
 
آخرین رویدادهای روابط عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" فردا برگزار می‌شود
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
 
خبرنامه روابط عمومی
 
 
فیلم های روابط عمومی

  معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل»


معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل»

ادامه فیلم های روابط عمومی
 
نظرات کاربران شارا
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
آفرین به این قلم
  دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
عالی بوه ممنون
  دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
عالی
  آگاهی‌رسانی روابط‌عمومی‌ها برای نجات زمین: گامی همسو با روز طبیعت
بسیار عالی؛ متشکر از مسئولیت پذیری روابط عمومی ها در زمینه نجات زمین
 
پیشخوان روابط عمومی- روزنامه ها

روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند

روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند


امیر طرفیانی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان که به مناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان مدیران و مسئولان روابط‌عمومی موظفیم عملکرد دستگاه‌ها را نه از باب تبلیغ که از منظر ارایه گزارش به مردم به شکل صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی کنیم.
ادامه خبر یک
  1    2    3    4    5 
 
 
ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
روابط عمومی ایرانی - دکتر ولید آلبوناصر مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
روابط‌عمومی در هر زمان و مکان، با تعهد و نوآوری، نقشی کلیدی در توسعه پایدار و ارتقای جایگاه هر سازمان ایفا می‌کند. هر روابط‌عمومی باتوجه‌به ظرفیت‌ها و امکانات در دسترس، همگام با فناوری‌های نوین بر محور ارتباطات مؤثر، مشارکت‌مداری و اطلاع مداری حرکت می‌کند و در نقش یک آینه تمام‌نمای، تلاشش بر این است تا با افزایش آگاهی، سرمایه‌ای به نام «اعتماد» برای یک مجموعه خلق کند.
چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
مقالات روابط عمومی
چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای یادآوری این نکته است که روابط عمومی صرفاً یک بخش تشریفاتی نیست، بلکه رکن اساسی در ارتباطات و تعاملات سازمانی است. با رفع چالش‌های موجود و توجه به جایگاه واقعی این حوزه، می‌توان شاهد ارتقای سطح روابط عمومی در ایران و نقش‌آفرینی موثرتر آن در عرصه‌های مختلف باشیم.
پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
روابط عمومی ایرانی - غلامرضا شمس ناتری/ کارشناس روابط‌عمومی
پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
چشم‌انداز واقعی روابط‌عمومی در ایران در چه شرایطی است و آیا می‌شود به آن امیدوار بود؟! شاید این سوال ذهن دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در ایران باشد که پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی کجاست و آیا می‌شود برای ادامه کار این بخش نقطه امیدی یافت یا خیر؟!
۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
اخبار روابط‌عمومی
۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
۲۷ اردیبهشت در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های متخصصان روابط‌عمومی در سراسر کشور و همچنین تاملی بر اهمیت ارتباطات در دنیای امروز است.
نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
اخبار روابط‌عمومی - محمدرضا باقری مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه الکترونیکی راهبرد
نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
نقش روابط‌عمومی و اهمیت آن در جوامع مدرن، در توسعه و جهش تولید به عنوان یکی از عوامل کلیدی مورد توجه قرار می گیرد. واین گونه است که در این راستا، مشارکت مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در ایجاد جهش تولید و توسعه ی اقتصادی مطرح می‌شود.
بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
اخبار روابط‌عمومی
بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران ضمن تأکید بر ضرورت تقویت جایگاه و منزلت این حرفه، از مسئولان و متولیان امر می‌خواهد که برای رفع چالش‌های موجود و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کارشناسان روابط‌عمومی، اقدام‌های لازم را انجام دهند.
درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
ارتباطات و روزنامه نگاری
درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
جعل عمیق یا deepfake به عنوان بخشی از این اکوسیستم، نوعی از دستکاری صدا و تصویر است که به کاربران اجازه می‌دهد صورت، صدا و حرکات انسان‌ها را به طوری که واقعی به نظر برسند، شبیه‌سازی کنند. از محتوای ساخته شده با جعل عمیق، امروزه به اندازه نگران‌کننده‌ای استفاده می‌شود. برای مثال از تصویرهای شبیه‌سازی شده یک فرد، برای فرستادن عکس‌ها و ویدیوهای جنسی و ترویج خشونت جنسیتی استفاده شده است. همچنین ویدیوهای جعلی افراد مشهور و کلیپ‌های صوتی ساختگی، منتشر شده‌اند.
قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
آموزش روابط عمومی
قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
هرچه بکاریم همان را درو می‌کنیم. اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مفید و سازنده باشد، نتیجه آن نیز شادمانی و موفقیت برای خود ما خواهد بود. اما اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مضر و مخرب باشد، نتیجه آن نیز رنج و ناراحتی برای خود ما خواهد بود.
هفت اشتباه زبان بدن
آموزش روابط عمومی
هفت اشتباه زبان بدن
در اینجا خلاصه‌ای از هفت اشتباه زبان بدن که می‌تواند شما را فورا دوست داشتنی‌تر کند:
برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
روابط عمومی برتر
برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
به همان روشی که شما نیاز دارید یک هویت برند ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد، باید یکی را بسازید که با استعدادهای هدف شما همخوانی داشته باشد. این تقریباً همان کاری است که برندسازی کارفرمایی انجام می دهد. به جویندگان کار می گوید که شما کی هستید و چرا باید بخشی از تیم شما شوند.
ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
روابط عمومی ایرانی - موسی‌الرضا شبرنگی
ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
برای بقا، برای بودن، برای‌آنکه باشیم، باید که مدیرمحوری پیشه سازیم. مافوق که ناراضی باشد به اشاره‌ای، معدوم می‌شوی و دیگر نیستی تا تئوری‌های ناب، تا نظریات زیبای علوم ارتباطات را در ظرف کوچک اندیشه‌های بسته و جزم و صلب جاری و ساری کنی. اصلاً وجود روابط‌عمومی در جوامع بسته خود تناقضی عظیم است بسان شمعی در شب طوفانی.
چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
اخبار روابط‌عمومی
چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. با این حال، از سال 1390 این روز و روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی از تقویم رسمی کشور حذف شده است.
منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
انتصابات روابط عمومی
منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
شیخ‌الاسلامی دانش آموخته رشته روابط‌عمومی و علوم ارتباطات است و تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه داده است و 12 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی شبکه بانکی را دارد .
تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
اخبار روابط‌عمومی
تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
تنزل جایگاه روابط‌عمومی ریشه‌ای عمیق‌تر دارد و به دولت‌های قبل از انقلاب نیز باز می‌گردد. متاسفانه، در طول این سال‌ها، اهمیت ارتباطات و نقش کلیدی روابط‌عمومی در سازمان‌ها به درستی درک نشده و این حوزه با بی‌توجهی و بی‌مهری روبرو بوده است.
۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
اخبار روابط‌عمومی
۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی برای یادآوری این نکته است که ارتباطات و روابط‌عمومی ارکان اصلی هر سازمان موفقی هستند. به همین مناسبت، باید از تلاش‌ها و زحمات فعالان این حوزه قدردانی کرد و برای ارتقای سطح دانش و مهارت آنها تلاش کرد.
در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
اخبار روابط‌عمومی
در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای تأمل در اهمیت ارتباطات، قدردانی از فعالان این عرصه و تلاش برای ارتقای جایگاه و نقش روابط‌عمومی در جامعه است.
عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
اخبار روابط‌عمومی
عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
شیرزاد دلیل این ناکامی را تحت تاثیر قرار گرفتن شورای روابط‌عمومی از سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی استانداری می‌داند. وی با اشاره به تغییرات ساختاری در حوزه روابط‌عمومی در دولت قبل، عنوان کرد که این تغییرات باعث اثرگذاری حوزه‌های دیگر بر سیاست‌گذاری‌های این بخش شده و شاهد برخی اقدامات غیرکارشناسی و غیرتخصصی در این زمینه بوده‌ایم.
روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
روابط عمومی ایرانی
روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
روابط‌عمومی (PR) دیگر به بیانیه‌های مطبوعاتی و جلسات توجیهی رسانه‌ای محدود نمی‌شود. در طول دهه گذشته، چشم‌انداز روابط‌عمومی به یک اکوسیستم پویا تبدیل شده است که ابزارهای دیجیتال، تعامل با رسانه‌های اجتماعی و تمرکز بر شفافیت را در بر می‌گیرد.
 
 
 
 
 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir